wtorek, 3 maja 2011

french ♥

W pierwszym poście nie napisałam o jednym z moich zainteresowań, jakim jest język francuski. Osobiście uważam, że człowiek powinien znać 3 języki: ojczysty (nie tylko znać, ale także nie kaleczyć go i umiejętnie się nim posługiwać) + angielski (bo bez niego, ani rusz) + inny język (czyli taki jakim się interesujemy i jakim z własnej woli chcielibyśmy umieć się posługiwać) :)
No więc dla mnie takim językiem jest francuski. Uważam, że jest on (oprócz Polskiego) najpiękniejszym językiem. No i wiadomo, że francuski jest językiem miłości :) Bardzo chciałabym nauczyć się go, no, ale jest to trudny język i na pewno zajmie mi to wiele czasu. Szczególnie dlatego, że będę musiała uczyć się go sama, ponieważ w moim liceum nie ma francuskiego :(


Tutaj macie kilka opisów po francusku, sami zobaczcie jaki to piękny język! :)

Aimer, ce n'est pas se regarder l'un l'autre, c'est regarder ensemble dans la même direction. - Miłość nie polega na stałym patrzeniu na siebie, lecz na stałym patrzeniu we wspólnym kierunku
Je ne veux pas mourir sans avoir compris pourquoi j’avais vecu – zanim umrę, chcę wiedzieć, po co żyłem
"si j'etais une larme je voudrais naitre de tes yeaux" -gdybym była łzą, chciałabym narodzić sie w Twoich oczach...
Je n'ai qu'une philosophie Etre acceptée comme je suis...- Moja filozofia jest prosta Być akceptowana taką, jaka jestem..
Lorsque tu me prends dans tes bras ca me suffit... - Wystarczy mi, że weźmiesz mnie w swoje ramiona...
c'est trop beau pour etre vrai! –to zbyt piękne by mogło być prawdziwe
Avec toi j'irais jusqu'au bout de la terre.. - z tobą poszłabym na koniec świata
Comme tout le monde j'ai mes dfauts - Tak jak wszyscy ja także popełniam błędy
J'ai pas toujours les mots qu'il faut- Nie zawsze mówię to co trzeba 
"J’ai assez evolue dansce maudit monde je m’envais voir ailleurs" -
"Dość już nabyłem się w tym przeklętym świecie, bym mógł spojrzeć na niego z innego miejsca"
Et moi j'attends sur le aide impuissante et seule si souvent - ...a ja czekam na pomoc.. bezsilna i często samotna...
La nuit tous les chats sont gris. - Nocą wszystkie koty są szare.
C'set tres bizarre et tres difficile pour moi..... - to jest zbyt dziwne i zbyt trudne dla mnie

Na razie tyle : )
podoba wam się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz