wtorek, 3 maja 2011

beginnings. . .

No więc pierwszy post.

Jestem tutaj nowa i nie za bardzo potrafię pisać blogi, ale postaram się robić to tak, żebyście nie posnęli czytając :)
Będzie tutaj mowa o rzeczach, które kocham czyli o Teatrze i Muzyce.. może trochę o tańcu. No i o reszcie mojego świata, czyli o tych rzeczach, które się dla mnie liczą i o tych, które liczą się trochę mniej :) 

Jestem Stella:) Stella to mój pseudonim artystyczny, pewnego dnia go pokochałam i tak zostało. Opowiem kiedyś dlaczego akurat taki, ale już nie dziś:)
Co jeszcze kocham? Teatr.. i aktorstwo! Uwielbiam występować na scenie. Moim marzeniem jest zagrać w jakimś spektaklu, albo w jakimś filmie. Nie ważne gdzie, ważne, żeby były uczucia i prawdziwe emocje! Ja gdy tylko wchodzę na scenę, czuje dreszcz emocji. Jeżeli wy też tak macie przy jakiejś czynności, to znaczy, że to jest właśnie TO ! :)
Kocham też muzykę. Odkąd pamiętam uwielbiam śpiewać. Często interpretuje piosenki na własny sposób. Od jakiegoś czasu gram na gitarze. Zaczynałam grać na tym instrumencie gdy byłam jeszcze mała. Potem zrobiłam sobie przerwę. Teraz zaczynam na nowo, bo czuję, że źle zrobiłam odpuszczając sobie grę. Teraz żałuję i staram się to naprawić.. czy mi wyjdzie? Pisze też własne teksty piosenek. Dedykuje je mojej szufladzie. Moja szuflada jest bardzo tolerancyjna :) Nie wyśmiewa się i nic nie narzuca, więc mogę sobie tworzyć ile chce. Muzyka to wielka część mojego życia. Nie potrafiłabym bez niej funkcjonować! Byłabym wtedy jak roślina.. bez duszy... Śpiewam w każdym momencie, przy obiedzie, przy komputerze, przy telewizorze, na spacerze, w szkole, pod prysznicem.. no po prostu wszędzie. Nawet przez sen :D Chce też nauczyć się grać na fortepianie. Takie małe marzenia ..:)

Co jeszcze o mnie?
Jestem.. no po prostu jestem. Nie ma na mnie reguły. Lubię kolor zielony i liczbę cztery. Jestem wrażliwa. Byle słowo, może mnie zranić i długo wtedy o nim nie zapominam... Przyjaciele wiedzą i są ostrożni, ale wiadomo człowiek, jest człowiekiem i nie zawsze panuje nad emocjami. Boję się pająków. Lubię lody o smaku striacatella+nutella i białą czekoladę. Pisze opowiadania. Jestem humanistką, ale lubię matematykę. Kocham poezję. Mam zadziwiające sny. Codziennie uciekam w świat wyobraźni i nie potrafię się z niego wydostać. Czasami może się wydawać, że jestem "dziwna" i "inna". Ale ja po prostu jestem sobą :)

Jeśli będziecie zaglądać na mojego bloga, to będę bardzo szczęśliwa. A jeśli napisze coś co was zainspiruje, to będzie to dla mnie naprawdę wspaniałe, bo uwielbiam inspirować ludzi i pomagać im w odnajdywaniu własnej osobowości:)

1 komentarz: